úterý 28. dubna 2015

Na kolejích - Už přijď! II.

Spokojeně jsem mručel a stíral prsty své sliny do Tomovy díry; hulil jsem ho fakt jak o život - jen to mlaskalo, péro měl celé krásně poslintané, hezky se lesklo. 
"Chceš mě vyšukat?" zeptal se mě potichu, když ho mé hrátky s jeho dírou dostávaly. 
Sjel jsem mu z péra: "Moc..." řekl jsem tiše a přivřel oči.
Pohladil mě oběma rukama ve vlasech a usmál se na mě: "A bráním ti nebo co?"
"Ne, ale ještě chvilku..." usmál jsem se a zase si narval jeho ptáka do pusy až po kořen, až jsem se na něm začal dávit, ale snažil jsem se vydržet, co to jen šlo. Hladil mě ve vlasech a po zádech, nenarážel si mě na ptáka, nechával mě, ať si s ním užívám podle sebe. Konečně jsem ho vytáhl ven celého a popadal jsem dech… Ono to člověku dá tak trochu zabrat, když se snažíte dělat vše pořádně a neflákat se. ;) Usmál jsem se na Toma a upustil jsem mu na ptáka slinu, jezdil jsem mu po něm pevně sevřenou rukou. Zachvěl se. Natáhl ruku a hladil mě po paži. 

Díval jsem se na něho, usmíval se a druhou rukou jsem si honil pomalu péro. Přisunul jsem se blíž k Tomovi a špičkou žaludu jsem mu jezdil kolem díry. Usmál se na mě a olízl si rty, pokrčil trochu nohy a čekal na zásun. Flusl jsem si na klacek a roztíral jsem po něm pomalu slinu, pak jsem mu nasadil žalud na díru a pomalinku jsem do něho pronikal; díval jsem se mu do očí s přimhouřenýma očima a vychutnával jsem si to, nikam jsem nespěchal… Zakousl se do spodního rtu a upřeně se na mě díval, zadržoval dech. "Aaaa..." sténal jsem tiše, "miluju tu tvou díru..." sklonil jsem hlavu a sledoval, jak mi do ní mizí čurák. Je to tak rajcovní pohled! Miluju prostě zásun. :)
Položil mi ruce na zadek a jemně mě po něm škrábal, líbilo se mu, jak krásně do něho pomalinku zajíždím. Zasténal jsem, jak mi začal rejdit po zadku. Usmál jsem se a zarazil péro až po kořen. Chvíli jsem si vychutnával ten úžasný pocit, když jsem v něm, a pak jsem začal pěkně pomalu mrdat celou délkou čuráka. "Joooo..." vydechl jenom, spokojeně zaklonil hlavu a dál mě hladil a škrabal po zadku, přitahoval si mě k sobě. Pomalu jsem zvyšoval tempo, díval se na něho, rukama opřený nad ním a zadek mi hezky kmital mezi jeho nohama. Zarýval mi prsty do zadku, také se mi díval do očí a lehce sténal. Stále jsem ho mrdal pěkně celou délkou ptáka, už vcelku tvrdě jsem přirážel na jeho díru. "Joo, dělej, šukej, prosííííím..." sténal nadrženě, přitahoval si mě do sebe. 
Musel jsem se pousmát. Pohled na něho byl totiž úžasný: jak tam tak ležel pode mnou, žadonil a sténal… Zase mě jednou rukou chytl za hlavu a přitáhl si mě k sobě, líbal mě, tvrdě, surově. Oplácel jsem mu to a navíc jsem už do něho vyloženě bušil, pánví na pánev. V tom mrdu už nebylo nic něžného jak před chvílí. Zadek mi kmital a péro do něho zajíždělo jak dobře promazaný píst, strojově chladně a pravidelně...
Zarýval mi ruku do zadku a hlasitě sténal, nedokázal se ovládnout; mrdal jsem ho nádherně brutálním způsobem. Funěl jsem nad ním, byl jsem celý zlitý potem, ale nehodlal jsem ho okrást o ten zážitek a tak jsem se vybičovával k většímu výkonu. Ležel se zavřenýma očima, ruce na mém zadku, tlačil si mě do sebe, zprudka přirážel proti mně a rytmicky hekal. "Dělej... Jo... Pojď... Ještě..." cedil mezi zuby. Snažil jsem se, co to šlo, ale cítil jsem, že se nezadržitelně blíží můj vrchol.
"Joooo... sevři tu kundu…!" syčel jsem nad ním a mrdal o sto šest. Bylo mu jasné, že takové tempo nejde vydržet dlouho, a fakt svíral díru co to nejvíc šlo. 
"Dělej, mrdej, pořádně mě vymrdej…!" oplácel mi mé řeči a přetáhl mě rukou přes zadek. 
"UUUÁááááááá... Děvkoooooo...!" propnul jsem se celý a s mohutnými přírazy jsem začal do něho stříkat takovou dávku, o níž jsem ani neměl potuchy, že ji v sobě mám. 
"Jooo kurva, dělej ty čuráku…!" nadával mi, mlátil mě po prdeli a jak jsem stříkal, snažil se svírat díru co nejvíc. Svíjel jsem se po něm a plnil ho mrdkou. Pak jsem na Toma vysíleně dopadl a prudce oddechoval, péro stále v něm. Objímal mě a tiskl si mě k sobě, hladím mě po zadku a zádech a taky sotva popadal dech. "Ty vole to byla jízda..."

Ještě chvíli trvalo, než jsem byl schopen mu odpovědět. "To teda byla..." vyfuněl jsem ze sebe. Párkrát jsem se v něm ještě pohnul a mrkl na něho: "Seš třída, lásko..." 
Líbal mě a hladil mě dál. "Nápodobně..." usmál se a políbil mě. Pomalu jsem ho promrdával lehce ochablým pérem. Bylo to takové... neskutečně něžné, po tom surovým mrdu. "Necháš mě se taky udělat?" Usmál se Tom.
"Do mě?" Oplatil jsem mu úsměv a políbil ho.
"Mně je to jedno, klidně jenom tak..." zamručel spokojeně a usmál se.
"Tak se vyhoň, dokud jsem ještě v tobě..." hladil jsem ho po koulích.
"Hmm..." usmál se a začal si ho pomalu honit, druhou rukou mě dál hladil. Jemně jsem mu masíroval koule, mnul je mezi prsty a užíval si ještě teplo jeho díry. Sledoval jsem, jak si honí a tak nějak mi z toho pomalu zase tvrdlo péro… Cítil ho v sobě a usmál se na mě: "Seš děsnej..." zašeptal mi, ale pak už zavřel oči a spokojeně se oddával honění.
"Ale to máš právě na mě rád, ne?" Ušklíbl jsem se, políbil Toma na krku a věnoval jsem se jeho koulím, lehce mu promrdával díru...
"Moooc..." zamručel se zavřenýma očima a postupně zrychloval tempo honění, přerývaně dýchal a zase zesiloval stisk na mém zadku. Přidal jsem na stisku jeho koulí a zajížděl jsem čurákem hlouběj do díry. Zabořil hlavu do postele a honil už úplně prudce, sténal u toho a prohýbám se.
"Pojď, udělej se ty moje malá kurvičko..." šeptal jsem mu do ucha a ještě o něco víc jsem mu zmáčkl koule. Jenom se zachvěl, když jsem mu tak řekl a tiše zakňučel, když jsem mu stiskl koule. Vůbec jsem netušil, jak ho právě tohle parádně vyrajcovalo. Ještě párkrát prohnal čuráka a pak už začal mohutně stříkat a hlasitě u toho hekat. Mrdka lítala na nás oba. "Jooooo, to je ono, děvko..." šeptal jsem a lízal mu špičkou jazyka krk, koule jsem mu mačkal jako bych je chtěl vyždímat a čuráka jsem do něho zarážel co nejhlouběji. 
"Tvoje děvka..." zasténal jenom a snažil se popadnout dech. 
"Stříkej, pořádně se udělej.." začal jsem ho znova šukat, pomalu jsem povolal stisk koulí, ale natažené jsem je nechával stejně. "Moje nejlepší a nejúžasnější děvka..." šeptal jsem mu do ucha a jemně mu kousal lalůček. 
Celý se chvěl, poslední záškuby v péru z něj vytlačí poslední dávku mrdky. "Hmmm, dělat děvku tobě je prostě paráda, víš..." usmál se konečně.
"Nápodobně..." slízával jsem s úsměvem z něho mrdku, hladil ho po koulích a pomalu vytahoval ptáka ven z díry.

Tom se natáhl ke mě a taky mi hladil koule. "Nádherně mrdáš, víš o tom?" usmál se na mě.
"Ehmmmm..." zčervenal jsem a lehce znervózněl. Najednou jsem nevěděl, kam se mám dívat.
"Heeej, se stydíš nebo co?" rozesmál se. "Právě jsi mě vymrdal tak fantasticky, jak už dlouho nikdo ne, a když ti to řeknu, tak se červenáš?"
Měl jsem pocit, že rudnu ještě víc. "No červenám, nejsem na takový řeči zvyklý..."
Hladil mě po zadku a prstem mi zlehka dráždil díru. "Na co si to hraješ, se mě snažíš přesvědčit, jak nejsi nevinnej?" usmíval se na mě. "Zrovna teď ti to těžko uvěřím, prasáku." Zubil se.
"No to ne, nevinnej nejsem, jen prostě nemrdám tak často jak jsem mrdanej... To je všechno. A navíc s tebou to je úplně jiný... lepší..." zčervenal jsem zase
"V porovnání s kým?" usmál se a hned mě pohladil. "Heeej, nic mi neříkej, jo?"
Sklopil jsem oči: "S kýmkoliv před tím..." špitl jsem, pevně ho objal a přitiskl se k němu, jako by mě snad chtěl odehnat.
Objal mě taky a lehce mi okusoval ucho: "Neblbni, mi to přece nevadí..." usmíval se na mě a třel se o tebe.
"Dík..." špitl jsem a přitulil se víc k němu, třel jsem se o něho taky. "Seš prostě úžasnej chlap..." políbil jsem ho na prsou a položil na ně hlavu.
Sjel mi rukou na zadek a pak pod něj, hrál si s mýma koulema... "Mám chuť na tvýho čuráka..." zašeptal mi.
"Je jen tvůj..." zasténal jsem tiše.
"Dneska..." ušklíbl se, sklouzl po posteli níž a začal mi lízat péro a koule.

Zasténal jsem a zavřel oči, zaklonil hlavu a zcela se poddával jeho dotekům. Péro mi zase krásně tvrdlo. Vzal ho do pusy, hladil mě po koulích a zadku a začal mě pomalu kouřit. "AAAAAaaach..." vydechl jsem a zachvěl se... "Heeej... ty seš neskutečný...."
Pustil mé péro z pusy a jenom mě zlehka tahal za koule. "Mám přestat nebo co?" usmál se na mě.
"Neeeee, to neeeeeeee, proosíííím..." zaskučel jsem.
"Jsem přece tvoje děvka, ne?" usmál se ještě a pak se zase sklonil nad moje péro a pěkně si jím důkladně promrdával pusu, polykal ho celé až po koule.
Svíjel jsem se pod ním, hlavu tiskl do polštáře a sténal, prsty jsem zatínal do postele... Bylo to šíleně vzrušující, Tomova péče mě přiváděla málem k nepříčetnosti. Čím víc na mě pracoval, tím víc jsem se přestával ovládat, tím víc mě měl ve své moci. "Tome… Tome... to je... to je... neskutečný..." soukal jsem ze sebe. 
Jenom po mně hodil očima, jedna ruka na mém břiše, druhá na mých koulích, a mé péro v puse. Hulil ho dlouhými pohyby, nechával ho zajíždět až do krku a chvíli tak na něm zůstával, dokud se nezačal dusit. Jeho sliny tekly po péru a na mé koule, rozmazával je po nich a dráždím mi koule mezi prsty.
Sténal jsem a kroutil se dál... tohle bylo pro mě šílený, přestával jsem se ovládat, hekal jsem, mačkal prostěradlo, hlava mi lítala ze strany na stranu.
Hulil co nejintenzivněji, sál moje péro a promačkávám mi koule. Užíval si, jak nádherně to prožívám. "No tak, dělej, chytni mě, užij si to..." vyrážel na mě ve chvíli, kdy se potřeboval nadechnout.
"Můžu..?" zeptal jsem se zadýchaně šeptem a opatrně ho chytl za vlasy.
"Musíš... Jsem děvka, ne?" zavrčel na mě a lehce mi zmáčkl koule.
Sykl jsem a pevně ho chytl za vlasy: "Tak hul a nezdržuj to...!" štěkl jsem po něm nečekaně drsně a narazil si ho na péro. Úplně se mi poddával a zůstával naražený na mým ocase i když nemohl dýchat; jednu ruku měl na mých prsou, druhou mi svíral koule. Po chvíli jsem ho pustil a nechal nadechnout, abych mu vzápětí zase narazil hubu na ptáka.
"Joooo, to je ono..." stihl jenom zasténat v té krátké pauze.
Tvrdě jsem si ho přirážel na péro, chvíli jsem ho nechal naraženého s pérem v krku, pak jsem ho zase nechal nadechnout a prošukával mu ptákem pusu… Pevně jsem ho držel za vlasy a sledoval ho. Prsty mi zajížděl do díry, přestával mě na chvíli hulit a bral do pusy moje koule. "Aaaa..." vydechl jsem a zaklonil hlavu, tiskl si Toma na koule...
Chvíli je masíroval v puse, pak je pustil a otočil se na záda. "Pojď, vymrdej mi tlamu, brutálně, prosíííím..."
Rozesmál jsem se. "Pro tebe všechno..." zaklekl jsem nad něho a pomalu jsem mu zasouval čuráka do pusy. Hloub a hloub, až v něm byl celý. Chvíli jsem ho nechávám dávit a pak jsem mu začal pomalu šukat hubu, postupně jsem zrychloval tempo. Hlavu měl zakloněnou, cítil moje péro až v krku, ruce mi zarýval do zadku. Dokážeš být tak fantasticky dominantní... připadám si opravdu jako tvoje děvka… Honilo se mu hlavou. Hezky v tempu jsem ho mrdal a sténám jsem u toho. Byl to úžasný pocit a vychutnával jsem si to. Neměl jsem tuto šanci každý den a tak jsem si to snažil užít, pokud to jen šlo.
Neuvěřitelný..., pomyslel si Tom. Oči měl zavřené a absolutně se mi poddával, akorát občas mě plácl po prdeli aby mě vyrajcoval k ještě divočejší jízdě.
Ze začátku večera jsem měl strach se k němu chovat nějak dominantněji, protože to do té doby byla víc jeho parketa, ale teď už jsem se k němu choval fakt jako k děvce. Mé děvce. Divoce jsem mu šukal hubu, zajížděl až hluboko do krku, občas jsem na něho zcela nalehl a nechal ho dávit; sliny mu tekly z pusy a bylo pod ním vcelku mokro. Snažil se snést i nejdivočejší mrdání, ale chvílemi mě od sebe odstrkoval, aby se vůbec mohl nadechnout. Chytal mě za ruce a pevně mi je držel, chtěl být se mnou v co nejtěsnějším kontaktu.
Brutálně jsem mu mrdal hubu, byl jsem jak v tranzu. Snažil se polykat, sát, kousat, cokoliv, jenom aby mi ten zážitek zpestřil a zpříejmnil. A to se mu dařilo výtečně, děvce. Cítil jsem, že toto už dlouho nevydržím, že je toho na mě fakt už moc. Hekal jsem, sténal, hlava se mi kymácela na krku, oči jsem měl zavřené a jediné, co jsem vnímal byl můj čurák v Tomově puse. Chytl mě zase na prdel a zuřivě mě po ní hladil, tahal mě za koule. Ty děvko!!! "ÁAáááááá...!” zařval jsem a celé tělo se mi propnulo. Přirazil jsem ho k posteli a začal mu do krku stříkat další mega dávku mrdky. Pusu měl doširoka otevřenou a vychutnával si záchvěvy mého péra, pevně mě držel za zadek. Škubal jsem sebou a cukal jsem se, v orgasmu jsem vůbec nevnímal okolí. Plnil jsem ho a fakt máš co dělat, aby mě udržel. Byl to pro něho naprosto fantastický pocit, že mě dokáže přivést do takového stavu.

Pomalu jsem přicházel k sobě: "Toommeeee...." soukal jsem ze sebe a svaly mi zcela vypovídaly poslušnost. Svalil jsem se na postel a nebyl jsem schopen slova, ani pohybu. Ležel jsem, popadal dech a měl zavřené oči. Byl jsem naprosto vyřízený.
Tom se vydýchával a pak mě lehce hladil po břiše a usmíval se na mě: "Slušnou čubku sis pořídil, ne?" zazubil se nakonec.
"Ty vole... skoro mám pocit, že je jednodušší dělat děvku tobě..." zasmál jsem se.
"No neboj, vyberu si to zpátky..." přitiskl se ke mně, políbil mě a hladil mě. "A seš úžasnej, jestli jsem ti to dneska ještě neřekl..."
Usmál jsem se. Že si to vybereš i s úroky vím moc dobře a nevadí mi to. Vyhovuje mi to tak... A že jsem úžasný? S tebou to jde samo... "Děkuju... špitl jsem a během chvilky jsem mu usnul s úsměvem na rtech.

Žádné komentáře:

Okomentovat